כתיבת תוכן

כתיבה מקדמת ומוכרת – מי השליט האמיתי?

 

האם התוכן הוא המלך? האם כתיבת תוכן וקופירייטינג (רעיונאות) איכותיים, אכן יכולים להשפיע על כמות המכירות השבועיות, החודשים והרבעוניות של העסק שלכם? תודו שבעת קריאת השורות הקצרות הללו ההרהור הזה עובר בראשכם שהרי מה אם לא מילים ואולי קצת גרפיקה להעצמת הפנטזיה מוכר לנו יותר.

כוח השכנוע באמצעות המילה המדובר, ובאינטרנט המילה הכתובה הוא תוצר של חשיבה פסיכולוגית אנושית מעמיקה אשר עובדת על התאים האפורים של המוח ומביאה את האדם הממוצע לקנות את המוצר או השירות בשלוש השניות הראשונות (ואפילו פחות) מהחשיפה.

 

הדמיון של חנות לבגדי מעצבים וחנות אינטרנטית לכלים חד פעמיים

 

הבא ונדגים: אתן חולפות מול החנות האהובה עליכן בקניון ושלט מאיר עיניים מכריז "SALE!"  עד "70 אחוזי הנחה!" – ארבע מילים אלה בכוחן להשפיע עלייך להכנס ולקנות הרבה יותר מהשמלה או החולצה עליה תכננת מלכתחילה, התרגיל השיווקי נועד כדי למשוך את הלקוחה אל החנות בשלב הראשון ובשלב השני לגרום לה "להסתנוור" מהשפע הקיים , למכור לה פנטזיה. במקרה של חנות המותגים, הפנטזיה היא האופנתיות והאלגנטיות, במקרה של אתר האינטרנט המוכר ציוד חד פעמי לעיצוב אירועים, הפנטזיה היא עיצוב מרהיב במחירים זולים, כאשר המטרה האמיתית של בעל

 

שומרי הסף של אתר האינטרנט שלך

כפי שהדגמנו מעלה, התוכן הוא שומר הסף וסוג של מארחת של אתר האינטרנט והעסק שלכם, הוא זה אשר מושך את הלקוח פנימה, מכוח המטה דיסקריפשן. אותן שתי שורות המופיעות בכניסה אל האתר במנוי החיפוש. בתור האתר תפקידן של המילים הן לשמר את הלקוח בתוכו ולהגדיל את כמו הרכישות שלו עוד יותר. כלל חשוב מאוד בתחום השיווק הוא לשאוף גבוה כדי להרוויח יותר. מכירת מוצר אחד מבלי לשאוף להציע מוצר משלים או מוצר נוסף שהלקוח שלכם עשוי לאהוב – הוא בזבוז של ליד חם שכבר היה מונח בכף ידכם, אבל… אי יא יאיייי – אפשרתם לא לחמוק מכם!

אנחנו באקסטרה לעולם נאפשר לליד הזה לברוח, ונעשה כל שביכולתנו לבנות מערך תוכן וסרקולציה שיווקית מלאה שישמור על הליד שלכם חם, ולא פחות חשוב, בסטטוס "קונה".

 

 

ליצני החצר הם הגורמים המשפיעים ביותר על חצר המלוכה – שיווק עם חיוך

שיווק עם חיוך או שיווק משולב בפנטזיה, הם בין האלמנטים המשפיעים ביותר על תחום המכירות, לא רק באתר האינטרנט אלא בכל מקום, היכולת לגרום ללקוח שלכם לחייך, לצחוק וחשוב מכך להנהן באמפתיה, הזדהות וההבנה שהמוצר/השירות שלכם הוא זה שיציל את המצב ויעניק לו את המענה על  הצורך/הקושי.

הבה ונדגים: אתם נמצאים בעיצומו של יום עבודה לחוץ מאין כמוהו, גולשים באתר אינטרנט (רק לצורכי העבודה כמובן), ממש במקרה קופץ לנגד עיניכם קופץ תמרור "עצור", בדמות מלון מפנק באילת, הצופה אל גדותיה של בריכה נוצצת כאשר המילים: 80 אחוז הנחה על חופשת סוף שבוע זוגית ל10 המזמינים הראשונים קורצות ומשתקפות על מסך המחשב שלכם- זוהי בדיוק  מכירה הפנטזיה, המתאימה לאיש ההיי טק העייף שיאמר: "זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו". היכולת לכוון אל הלקוחות הנכונים ויותר מכך, היכולת לדבר אל המכנה המשותף הרחב ביותר, בדיוק כמו המכירה בת המשפט הבודד הזה, היא הגירוי ההתחלתי שלאחריו יובל הלקוח לאפשרויות שדרוג המוצר או השירות שכבר קנה בפוטנציה…

 

 

אז… האם אתם מעוניינים למכור או שמה למכור יותר? אם בחרתם בתשובה הראשונה – אל תתקשרו אלינו! באקסטרא הקופירייטרים וכותבי התוכן המקוריים והמוכרים ביותר, שיובילו את האתר שלכם לאותם רווחים ותוצאות אליהם אתם שואפים.